لینک های مایکروویو تجاری مدرن

لینک های های مایکروویو تجاری مدرن

لینک های های مایکروویو تجاری مدرن یک سیستم ارتباطی است که از پرتوی از امواج رادیویی در محدوده فرکانس مایکروویو برای انتقال تصویر، صدا یا داده بین دو مکان استفاده می کند که می تواند از چند فوت یا متر تا چند مایل یا کیلومتر از هم فاصله داشته باشد.

نمونه‌هایی از لینک های تجاری مایکروویو از CableFree را می‌توانید  در اینجا ببینید . تجهیزات مایکروویو مدرن با استفاده از مدولاسیون 256QAM و تکنیک های فشرده سازی هدر IP می توانند تا 400 مگابیت در ثانیه را در یک کانال 56 مگاهرتز حمل کنند.

فاصله های عملیاتی برای رادیو های مایکروویو با اندازه آنتن (بهره)، باند فرکانس و ظرفیت لینک تعیین می شود. در دسترس بودن خط دید واضح برای لینک های مایکروویو که انحنای زمین باید مجاز باشد بسیار مهم است.

لینک های مایکروویو معمولاً توسط پخش‌کنندگان تلویزیونی برای انتقال برنامه‌ها در سراسر یک کشور، به عنوان مثال، یا از یک پخش خارجی به یک استودیو استفاده می‌شود.

واحدهای موبایل را می‌توان روی دوربین نصب کرد و به دوربین‌ها اجازه می‌دهد بدون کابل‌های دنباله‌دار حرکت کنند. اینها اغلب در خطوط لمسی زمین های ورزشی در سیستم های Steadicam دیده می شوند.

 

 

ارسال دیدگاه