گوگل طرحی برای یکپارچه سازی نقاط وای فای جهان دارد

Google به هر کسی کمک می‌کند تا یک نقطه اتصال Wi-Fi عمومی بسازد که با ورود مبتنی بر Google کامل شود.

وای فای عمومی عالی است. اما وقتی ارتباط شما در کافی شاپ محله دقایقی قبل از موعد مقرر قطع می‌شود و باریستاها نمی‌دانند چه مشکلی دارد، خشمگین‌کننده است.

این جهنم کافی شاپ را نیز ناامید می کند. می خواهد خدمات ایمن و قابل اعتماد ارائه دهد اما معمولاً فاقد تخصص است. این در مورد هر کسب و کاری که Wi-Fi رایگان ارائه می دهد صادق است، به ویژه فرودگاه ها، هتل ها و سایر مواردی که نقطه اتصال Wi-Fi را در مقیاس بزرگ ارائه می دهند.

گوگل قصد دارد این مشکل را با Google Station برطرف کند، مجموعه ای از ابزارهایی که برای ایجاد و حفظ وای فای عمومی ساده طراحی شده اند. این شرکت چیزی فراتر از آن نمی گوید، اما با ارائه دهندگان خدمات اینترنتی نامشخص و شرکت های سخت افزاری برای تحقق آن کار می کند. Google اکنون شرکای خود را مانند کافه‌ها و مراکز خرید جذب می‌کند.

این فراتر از مجموعه ای از ابزارهای توصیه شده یا روترهای WiFi از پیش تنظیم شده است. Google اطلاعات ورود به سیستم هات اسپات های مختلف را مدیریت می کند. شما از هر یک از آنها با استفاده از یک نام کاربری و رمز عبور به اینترنت دسترسی خواهید داشت — دیگر از باریستا نام و رمز شبکه را نپرسید. گوگل همچنین قول می‌دهد به میزبان‌های Wi-Fi کمک کند تا از اتصالات خود کسب درآمد کنند، پیشنهاد این است که پرداخت‌ها را برای هر کسی که هزینه دسترسی را دریافت می‌کند، انجام می‌دهد.

گوگل – یا بهتر بگوییم مادرش، آلفابت – قبلاً اتصالات اینترنتی را از طریق Google Fiber پرسرعت، سرویس تلفن همراه خود Google Fi و تلاش سخت خود برای جایگزینی تلفن های عمومی شهر نیویورک با کیوسک های اینترنتی ارائه می دهد. ایستگاه از این جهت متفاوت است که در ارائه دهندگان خدمات اینترنتی، پیگگیبک می باشد. این پروژه از کار گوگل با سیستم ریلی دولتی هند برای ارائه Wi-Fi در ایستگاه های سراسر کشور با استفاده از بیش از 20000 مایل کابل فیبر نوری موجود سرچشمه می گیرد.

گوگل اکنون Wi-Fi را در 50 ایستگاه راه آهن در هند ارائه می دهد و قصد دارد تا پایان سال 50 ایستگاه دیگر را اضافه کند. با این حال، Google Station به هند محدود نخواهد شد. این شرکت امیدوار است بتواند اینترنت را به مکان های عمومی در سراسر جهان برساند.

ارسال دیدگاه