مقدمه ای بر تجهیزات رادیویی میموسا

تجهیزات رادیویی میموسا

رادیو میموسا یکی از برندهای نو ظهور و با کیفیت در زمینه رادیو وایرلس که در این چند سال اخیر توانسته سهم بزرگی از بازار دنیار در زمینه تجهیزات و تکنولوزی   اراتباطات بیسیم بدست بیاورد . تنوع و قدرت بالای تجهیزات یکی از نقاط قوت این شرکت در زمینه رادیوهای وایرلس است.

این شرکت Mimosa با ارائه انواع رادیو وایرلس هایی در فرکانس های بدون مجوز با بهره گیری از تکنولوزی های روز دنیا با سرعت انتقال گیگابیتی  برای استفاده در صنایع و مشاغل کوچک تا طراحی و تولید کرده است.

شرکت  mimosa با گرد آوری با تجربه‌ترین شرکت‌های فناوری و باهوش‌ترین رهبران صنعت مخابرات نوع متفاوت و شگفت انگیزی برای دستیابی مردم به اینترنت بیسیم و ارتباطات رادیویی فراهم نموده است.

شرکت میوسا با تبدیل شدن به یکی از  رهبران فناوری جهانی در راه‌حل‌های پهنای باند بی‌سیم  به ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطات بی سیم و شرکت های اینترنتی  توانسته این امکان را بدهد تا خانه‌های متراکم، شهری و روستایی را با کسری از هزینه خطوط انتقال فیبر به هم متصل کنند.

تجهیزات می موسا  برای ارتباطات نقطه به نقطه و نقطه به چند نقطه و کاربردی متنوع از جمله اینترنت پرسرعت مسکونی و تجاری جهت دسترسی، نظارت، امنیت عمومی، آموزش طراحی شده‌اند.

 

تجهیزات ارتباطات نقطه به نقطه رادیو میموسا

محصولات B24، B11، B5x، و B5 و B5c سرعت کل تا 1.5 گیگابیت بر ثانیه را با کمتر از 1 میلی ثانیه تأخیر ارائه می دهند.

فناوری منحصربه‌فرد همگام‌سازی GPS Mimosa امکان مکان‌یابی و استفاده مجدد از کانال را فراهم می‌کند. این محصولات برای قابلیت اطمینان، با رتبه بندی IP67 و افزونگی بی سیم Dual-Link ساخته شده اند.

تجهیزات ارتباطات نقطه به چند نقطه رادیو میموسا

محصولات C5C،C5X،C6X، A6، A5x، و A5C و A5 سرعت کل از 700 مگابیت بر ثانیه تا 7 گیگابیت بر ثانیه را با کمتر از 1 میلی ثانیه تأخیر ارائه می دهند.

فناوری منحصربه‌فرد همگام‌سازی GPS Mimosa امکان مکان‌یابی و استفاده مجدد از کانال را فراهم می‌کند. این محصولات برای قابلیت اطمینان، با رتبه بندی IP67 و افزونگی بی سیم Dual-Link ساخته شده اند.

تجهیزات نقطه به چند نقطه رادیو میموسا با کمترین هزینه، سرعت فیبر سریع دریافت کنید! راه‌حل‌های بی‌سیم ثابت در پیوندهای PTMP در تنظیمات برج شهری، حومه‌ای و مسافت‌های طولانی برتری دارند. سرعت فوق العاده ای را به همه دستگاه های موجود در شبکه ارائه دهید و بهترین بازده سرمایه گذاری را دریافت کنید.

تجهزات Mimosa با قیمت مناسب و عملکرد بالا اتصال مشتریان به پهنای باند فوق العاده سریع  مشترکین حومه شهر و مشترکین روستایی دوربرد را فراهم میکند.

 

ارسال دیدگاه