لینک رادیویی با ظرفیت 7 گیگابیت در ثانیه توسط شرکت Airspan آزمایش شد.

میموسا A6

شرکت Airspan با استفاده از طیف 6 گیگاهرتز، خدمات دسترسی بی‌سیم ثابت (FWA) 7 گیگابیت در ثانیه را با موفقیت آزمایش کردند.

مسافت 3.5 مایلی تحت پوشش نشان دهنده پیشرفت پوشش مسافت طولانی، اهمیت باند طیف 6 گیگاهرتز معلق برای ارائه کیفیت فیبر، راه حل بی سیم با سرعت گیگابیت به مناطق روستایی و محروم با کسری از هزینه فیبر است این لینک توسط شرکت Airspan آزمایش شد.

PAMPA، تگزاس و BOCA RATON، فلوریدا– ( BUSINESS WIRE ) 1 ژوئن 2022 – Resound Networks and Airspan Networks Inc.، یکی از شرکت های تابعه Airspan Networks Holdings Inc. (NYSE American: MIMO) امروز نتایج موفقیت آمیز گیگابیتی را اعلام کرد. خدمات بی سیم با استفاده از طیف آزمایشی 6 گیگاهرتز در فاصله بیش از 3 مایل (۱/۶۰۹ کیلومتر)

در آزمایش در دنیای واقعی. دستیابی به FCC Rural Opportunity Opportunity Fund (RDOF) با سرعت گیگابیتی دانلود 1 گیگابیت بر ثانیه و آپلود 500 مگابیت در ثانیه در فواصل طولانی اهمیت این باند مورد انتظار برای ارائه خدمات با کیفیت فیبر از طریق بی سیم در مناطق روستایی در سراسر کشور را نشان می دهد که توسط شرکت Airspan ارائه شده است.

Resound راه‌حل دسترسی بی‌سیم ثابت سری 6 Airspan Mimosa (FWA) را با استفاده از کانال‌های جدید 160 مگاهرتز که با باند 6 گیگاهرتز در دسترس قرار خواهند گرفت، آزمایش کرد و سرعت کل تا 1.84 گیگابیت بر ثانیه را برای مشترکین نشان می‌دهد. Airspan A6 بالاترین عملکرد نقطه دسترسی بی سیم ثابت در فضای باز برای باند 6 گیگاهرتز با حداکثر ظرفیت 7 گیگابیت در ثانیه است و عملکرد آنتن بالایی را برای برد و پوشش گسترده ارائه می دهد.

تایسون کورتیس، مدیر عامل Resound Networks گفت: “Resound متعهد به گسترش خدمات سطح گیگابیتی است زیرا ما به سرعت در بازارهای جدید گسترش می دهیم. ما تحت تأثیر کار با Airspan قرار گرفتیم که از حد انتظار فاصله گیگابیتی خود در باند 6 گیگاهرتز تا 50٪ فراتر رفتیم و به بیش از 3 مایل رسیدیم. راه‌حل‌های Mimosa A6 و C6x Airspan به ما کمک می‌کند تا گسترش سرویس‌های گیگابیتی قابل‌اعتماد را برای مشترکان بیشتری در بازارهای روستایی از آنچه قبلاً انتظار می‌رفت، تسریع کنیم.»

این زمان هیجان انگیزی برای ISP ها برای گسترش سریع بی سیم ثابت است، زیرا ما در حال معرفی یک باند چند گیگابیتی دوربرد با 6 گیگاهرتز و همچنین نسل بعدی فناوری های عظیم MIMO، OFDM و لغو تداخل هستیم. اریک استونستروم، رئیس و مدیرعامل Airspan Networks گفت. ما FCC را تحسین می کنیم و تکمیل سریع هماهنگ کننده فرکانس خودکار 6 گیگاهرتز را تشویق می کنیم، به طوری که ISP ها بتوانند از این سبک جدید طیف هیبریدی دارای مجوز-غیر مجوز برای تسریع در بستن شکاف دیجیتال در مناطق روستایی و محروم با عملکرد مطمئن در آینده استفاده کنند. از هزینه فیبر.”

باند 6 گیگاهرتز که در مراحل نهایی در دسترس قرار گرفتن توسط FCC برای استفاده هماهنگ در فضای باز بدون مجوز است، یک باند حیاتی برای ارائه خدمات گیگابیتی در طیف باند میانی است. با ویژگی‌های نویز بسیار کم در مقابل باندهای بدون مجوز 5 گیگاهرتز، کانال‌های بزرگ‌تر 160 مگاهرتز، و راه‌حل‌های باند موج میلی‌متری انتشار به طور قابل توجهی بهبود یافته، باند طیف 6 گیگاهرتز بهترین انتخاب برای خدمات گیگابیتی با فاصله طولانی‌تر با قابلیت اطمینان بالا است. سری Airspan Mimosa 6 تابستان امسال به صورت تجاری در دسترس خواهد بود و آماده پشتیبانی از فرکانس 6 گیگاهرتز پس از تایید فضای باز برای باز کردن باند توسط FCC است.

درباره Resound Networks
Resound Networks در سال 2015 به عنوان یک ISP متمرکز روستایی که مصمم به بستن شکاف دیجیتال است تاسیس شد. این شرکت در پامپا، تگزاس مستقر است و شبکه کلاس حامل آن بیش از 400000 خانه را در سراسر تگزاس، اوکلاهما و نیومکزیکو پوشش می دهد. Resound قصد دارد از سال 2022 پوشش شبکه خود را به چندین ایالت همسایه گسترش دهد.

ارسال دیدگاه