اتصال Wi-Fi 6E و Wi-Fi 7 پلتفرم های موبایل

اتصال Wi-Fi 6E و Wi-Fi 7 پلتفرم های موبایل

اینتل اهمیت روزافزون هوش مصنوعی را درک می‌کند و به همین دلیل دیروز این شرکت خانواده پردازنده‌های جدید Intel® Core™ Ultra™ خود را برای رایانه‌های شخصی، بخشی از ابتکار جدید «AI Everywhere» اینتل معرفی کرد. این پنجمین نسل از پلت‌فرم‌های اینتل از سال 2021 است که دارای Wi-Fi 6E است و دومین نسلی است که از فناوری جدید Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند که اینتل آن را به عنوان اتصال 5 گیگ قرار می‌دهد. این پلتفرم همچنین از بسته های نرم افزاری بهینه سازی مبتنی بر هوش مصنوعی Killer™ و Connectivity Performance Suite اینتل پشتیبانی می کند.

به گفته اینتل، راه اندازی دیروز پلت فرم جدید پردازنده Intel Core Ultra اینتل “بزرگترین تغییر معماری این شرکت در 40 سال گذشته” و دومین پلتفرم اینتل (پس از پلتفرم های Intel® Core™ نسل چهاردهم که در اکتبر 23 راه اندازی شد) برای پشتیبانی از Wi-Fi است. 7 اتصال اینتل می‌گوید هدف پلتفرم جدید «ادغام یکپارچه و اجرای مؤثر هوش مصنوعی در همه برنامه‌ها – در فضای ابری و به طور فزاینده، به صورت محلی در رایانه شخصی و لبه، جایی که داده‌ها تولید و استفاده می‌شوند» است.

و برای انجام این کار، سازندگان رایانه‌های شخصی اکنون این گزینه را دارند که Wi-Fi 6E را در طرح‌های خود بگنجانند – با سرعت گیگابیت به علاوه وای‌فای – یا Wi-Fi 7 را که اینتل اکنون به عنوان یک سیم‌دار 5 گیگ قرار داده است. فناوری اتصال “عملکرد و قابلیت اطمینان فوق العاده”. کارلوس آگویر، بازاریاب بی‌سیم در اینتل، می‌گوید Wi-Fi 7 احتمالاً یک ویژگی برای دسته لپ‌تاپ‌های پریمیوم خواهد بود. کارلوس آگویر می‌گوید در عین حال اینتل همچنان بر روی تجربه اتصال انتها به انتها با تمام جزئیات تمرکز می‌کند.

یک تجربه عالی کامپیوتر متصل نه تنها شامل نرخ داده Wi-Fi گیگابیتی است، بلکه یک تجربه کاربری عالی در کل را شامل می شود که با تشخیص نزدیکی کاربر توسط لپ تاپ با Wi-Fi و سپس بیدار شدن خودکار شروع می شود. یکی دیگر از مؤلفه‌های مهم تجربه کاربر، اولویت‌بندی برنامه‌های کاربردی مهم است – به عنوان مثال برای ارائه کیفیت صوتی و ویدیویی مناسب هنگام استفاده از لپ‌تاپ برای کنفرانس ویدیویی در حین دانلود همزمان فایل‌ها. کارلوس آگویر می‌گوید: به این اهمیت تجربه‌های چنددستگاهی یکپارچه با نرم‌افزار جدید اینتل یونیسون و بازی‌های با تأخیر کم با دقت عرض مو که توسط ویژگی MLO Wi-Fi 7 فعال می‌شود، اضافه کنید.

خانواده پردازنده‌های Core Ultra جدید اینتل – که از گزینه‌های اتصال Wi-Fi 6E یا Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کنند – به عنوان بخشی از پرچم‌دار جدید «Intel Evo Edition» و برندهای Intel vPro® در دسترس خواهند بود، که دیروز در رویداد راه‌اندازی اینتل نیز برجسته شدند. نیویورک. کارلوس آگویر می‌گوید رایانه‌های شخصی با این برندها شامل نرم‌افزار بهینه‌سازی Unison و Connectivity Performance Suite خواهند بود، در حالی که رایانه‌های شخصی بازی‌های جدید Core Ultra و سازنده بیشتر ترجیح می‌دهند از بسته نرم‌افزاری بهینه‌سازی اتصال «Killer» اینتل با گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته استفاده کنند.

ارسال دیدگاه